0 KOMMENTARER

BOKSLUKERSKAN

2010-06-07 klockan 18:03:19

Det är jag det. Så fort jag fått bränna av några kapitel i en bok och jag gillar vad jag läser kan jag ligga flera timmar i streck, så nu denna gång.

Elsas mode - har varit skeptisk till boken ett bra tag och dragit mig för att läsa den men vilken suprise jag fick mig. Den är skriven på ett sjukt underhållande sätt och trots att den är lite väl förutsägbar - listade ut vem Gossip girl xoxo var redan efter första gången hon nämndes i boken - så är den sjukt gullig och rolig på en och samma gång. Kan känna igen migsjälv i vissa situationer medans andra gapflabbar man över att man själv är glad över att man aldrig själv hamnat i.. Helt enkelt läsvärd bok - bra jobbat Sofi Fahrman!


Väntar med spänning på fortsättningen!


Vidare update om bror då; han har inte visat några tecken på rörlighet i sitt högra ben så vid 13-tiden idag röntgade de hjärnan på honom så nu väntar vi bara på svar från det.. En lång väntan är vad det är...

Men försöker koppla bort.. 19.30 ska Sandra-sizz och jag dra på ett Body-Pump pass, ska bli riktigt roligt för det finns inga sådana pass på Gerdahallen där jag tränar i Lund!:)

Och kvällsmat blir: Blåbärdkrabbelurer med grädde - tack för inspirationen Elsa!

Over n out





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback