0 KOMMENTARER

SORG VS LIVSNJUTNING

2010-06-06 klockan 12:48:56

Jag slits mellan hopp och förtvivlan, glädje och sorg..

För några dagar sedan fick jag veta att min ena lillebror hamnat på sjukhus, han ligger på intensivavdelningen med respirator och har varit medvetslös de senaste två dagarna - det gör ont i hjärtat.. Det är ju lillebror..

Samtidigt njuter jag av min tillvaro, hänger med systrarna och plastpappi och mammi i Bengtsfors.. Helt underbart..

Så just nu är det en balansgång.. Jag vill inte trilla men samtidigt gör det ont..

Jag hoppas bara på att denna dagen ska komma med glada besked..



Världens bästa systrar


Saknar min älskling..

over n out





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback