0 KOMMENTARER

JUST ANOTHER CLOUDY DAY

2010-05-08 klockan 12:05:21

Helt sjukt vad ett par gråa moln kan göra en deppig.. Få en att tänka på mindre glada saker, få en att fundera över det förflutna, nuet och framtiden, allt på en och samma gång.. Det gör mig galen emellanåt!!

Ibland vet jag vart jag vill, ibland har jag ingen aning om det.. Men någonstans ska man alltid..
Ska bli intressant att se vart man är om 10 år, jobbar man nationellt eller internationellt? Bor jag i Stockholm? Har jag gift mig? Vilka vänner kommer finnas kvar vid ens sida?
Antar att det är vänta och se som gäller, men inte utan att själv påverka min väg, det är dags att lägga i en högre växel nu, satsa mot stjärnorna - here I come!!
Jag tror att den här sommaren kommer hjälpa mig att våga satsa, så som jag aldrig vågat satsa förut, för jag vet vad jag vill nu!!
Love
over n out





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback