0 KOMMENTARER

NYTT EFTERNAMN

2010-06-07 klockan 01:06:36

Har många "Kick-start my life - fuck the past and open my arms for the shining future"-planer just nu..

Och denna gången är jag seriös..
Mitt liv har varit mycket skit, mycket hårda möten, mycket sorg, mycket förtvivlan och mycket hjälplöshet..
Senaste tiden, säg halvåret har allt bara kommit ikapp mig med rekordfart, plötsligt sköljer minnen över mig varje dag, minnen som jag gömt undan längst inne och trott jag låst in i den där boxen och slängt bort nyckeln för gott..

Någon djävel hittade dock nyckeln och låste upp boxen och lät allt komma ut - tack som fan för det..
Men nu orkar jag inte mer - I´m facing it for the last time - jag säger upp kontakten med alla som bara bidrar till dåliga minnen, jag orkar inte en dag till med en klump i magen och gråt i halsen - FUCK THAT SHIT!!

Och ett stort steg i rätt riktning kommer vara att byta efternamn, ledsen mamma och pappa men nu är jag less på att bära dubbelnamn och kan inte välja ett utav dem (förstå att det finns en större bakgrund än så)..

Så fort skatteåterbäringen kommer är det jag som skickar in en ansökan till PRV: Patent- och registreringsverket.. 1800kr kostar ansökan men det är det värt om det går igenom.. Och jag har hittat ett efternamn som jag tycker klingar mycket bra, tänker inte avslöja vilket (grattis ni som fick en glimt på Facebook när jag testbytte för att se hur det skulle se ut).. Men kan tala om att mina framtida initialer kommer att bli - MC..

Sen har jag ju ytterligare en mängd planer men de kan vi ta en annan gång..

För er som undrar hur det går med lillebror: han har vaknat till liv och är ej längre medvetslös, men ligger fortfarande kvar på intensiven med syrgas och sondmatas, han är svag men överlever..

Imorgon är en ny dag..


 



Over n out

Your MC





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback