1 KOMMENTARER

STOCKHOLM PÅ FREDAG

2010-05-16 klockan 18:30:54

Vilken underbar långhelg det har varit, började med en fantastiskt mysig middag hos Linda i Torsdags med våra älsklingar sedan bara tränat och chillat och fått en massa plugg gjort, riktigt produktiv har jag varit!!
På fredag blir det Stockholm för min del, ja jag är knäpp som åker upp när det är Lundakarneval och allt, men hinner iallafall med fredag dag, åker upp först vid 16.30, anländer Stockholm 21.30, då blir det hem till Johanna och mysa ute på Lidingö och ladda för lördagens casting..
Nu ska husmor kolla till sitt bröd som står på bakning, oh yes, vuxenpoäng till mig!!
Flashback Ullared i våras:


over n out





KOMMENTARER
Postat av: Tofva

sötis! Hoppas allt är bra med dig. Snygga brills..höhö.Pusseliii

2010-05-18 klockan 21:29:34
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback