1 KOMMENTARER

DUGGA

2010-05-12 klockan 10:10:56

..I dubbel bemärkelse..

Ett lätt duggregn ligger över Lund.. När ska den underbara försommarvärmen komma egentligen??
Och kl.13.15 har jag programmeringsdugga.. Kan nog vara den klurigaste kursen jag läst hitintills faktiskt, det är som att lära sig ett helt nytt språk - och alla grabbar framförallt verkar ha hur lätt som helst för det, antar att det grundar sig i deras dataintresse och avsaknaden av detsamma hos mig..
Nä, ska inte deppa över något av det, är ju faktisk "ledig" i 4 dagar från och med imorgon, dock måste tentaplugget börja infinna sig, motivation kom till mig!!
Morgondagen kommer innebära ett fantastiskt avbrott iallafall med middag hos Linda med våra älsklingar, som det blev, världens bästa vän börjar plugga 20min.bort, skaffar sig en pojkvän som jag rådiggar och ja, bara finns där, nu och för alltid, älskar dig vännen!! Imorgon ska vi supermysa alla 4!! :)

Sötisar!!
Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite om ArrayList och annat nördigt..
Ciao!!





KOMMENTARER
Postat av: Linda

Älskar dig med vännen! :)

2010-05-12 klockan 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback