0 KOMMENTARER

INOMBORDS SKRIKER JAG

2010-05-30 klockan 16:01:00

..Men utsidan har fått hålla ut..

Ska det behöva kännas så här??!
Jag skrattar och gråter om vartannat.. Mestadels gråter, för vad?? JAG VET INTE!!
Känns som jag är mitt upp i en fet djävla livskris, fast inuti en virvel som inte vill släppa ut mig, jag orkar snart inte mer.. Bara några dagar kvar i Lund iallafall sedan kommer ett välförtjänt sommarlov.. Jag hoppas och tror att sommaren kommer hjälpa mig att hitta livsgnistan igen, jag vill hitta den igen..
Så alla vänner som jag uppenbart försummat - förlåt..
En vecka i Icelemer Turkiet bokad med lillebror David iallafall, vi sticker 2 dagar efter hans student, så så skönt, vilken kickstart på hela sommaren bara det!!!
Sedan den 20:e, jag har ju glömt att berätta: jag gick vidare vid castingen av Vem kan slå Filip och Fredrik, både under dagen och nu vidare till slutcasting den 20e juni - wish me luck!!
Imorgon väntar Programmeringstenta, på tisdag tenta i fastighetsteknik och fysisk planering, sedan redovisning i samma ämne på onsdagen - sedan SOMMARLOV!!
Over n out





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback