0 KOMMENTARER

LANDET

2010-06-08 klockan 13:17:10

Tjoho!! Ikväll åker jag till landet - Treje Månskuggan - min andra oas på jorden.. Hänga med barndomsvänner och sova i ladan, mysigt!!

Har hållt på och krångla med patent- och registreringsverket någon timme nu, ansökningstiden är visst 9 veckor.. och nu när det är sommar kommer det troligtvis ta ännu längre tid.. suck.. och dessutom ska man helst skicka in 3 förslag ifall något efternamn ej blir godkänt, men vadå inte godkänt?! Jag har hittat ett jag gillar starkt och som jag verkligen vill ha, ska jag då behöva leta upp två alternativ till?! suck igen.. Får se vad jag kan fantisera ihop..

Hepp hepp, dags att röra på fläsket, tar mig en joggingtur längs vattnet tror jag för att få av med lite överskottsenergi..


Lilla rundan jag tänkte springa nu!


Over n out





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback