1 KOMMENTARER

LEAVING TOWN

2010-06-03 klockan 22:40:19

Äntligen, knappa 12 timmar kvar - och jag lämnar Lund!

Hänt idag:
  • Umgåtts en stund med underbara Charlotte och Ewa i Botan fram till molnen tog över..
  • Varit hos Elin på SKULT och klippt mig, fint!
  • Vart och lagat min tand som blev av med en rejäl flisa igår när Lars-Jonas i klassen råka knocka min käke..
  • Ätit helt fantastiska crépes med nutella och vaniljglass med älskling med en sjukt rolig och flummig kille på ett hak på lilla fiskaregatan.
  • Vart och testat bikinis men konstaterat att brösten blivit så hängiga med åren så att INGENTING sitter särskilt charmigt..
  • Lagat och ätit en fantastisk sommarmiddag - lax och färskpotatis - mmm!!!
Som sagt, imorgon blir det Götet, sedan Bengtsfors på Lördag, sedan Strömstad på tisdag och lillebrors student på onsdagen!!

Lillebror David tar studenten - så stor han har blivit!! :)
Over n out





KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Tänker på dig vännen!!!

2010-06-06 klockan 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback